Pages

Thursday 6 August 2015

Tempahan demi tempahan

Tempahan demi tempahan

Teks : Aliza binti Idris
Foto : Aliza binti Idris

Apabila datang bulan Syawal, ramai antara kita yang teruja untuk mengadakan jamuan rumah terbuka. Bak kata orang tua, sama-sama kita berkongsi kegembiraan ini dengan menjemput tetamu datang ke rumah.

Alhamdulillah, murah rezeki saya dan keluarga. Saya menerima tempahan juadah jamuan rumah terbuka. Boleh dikatakan setiap hari saya mendapat tempahan dari rakan dan jiran. Ramai yang berpuas hati dengan rasa makanan yang saya sediakan. Ada juga pelanggan saya yang menempah untuk  kali kedua dan ketiga.

Ini antara makanan yang saya sediakan. Terima kasih kepada pelanggan yang mempercayai produk saya.
Kek Coklat Moist

Creampuff

Puding Karamel

Kek Coklat Kukus 
Frozen Makaroni

Alhamdulillah,  terima kasih Allah untuk nikmat rezeki ini. 

No comments:

Post a Comment